Výmena a vrátenie tovaru

VÝMENA TOVARU

 

Bol Vám doručený tovar z nášho e-shopu www.joie.sk, avšak nesedí Vám veľkosť prípadne farba je iná ako ste si predstavovali? Nevadí tovar Vám do 5 dní vymeníme ZADARMO (pri spôsobe doručenia Kuriér DPD)

 

Ako postupovať pri výmene tovaru:

 

  1. Informujte nás e-mailom so žiadosťou o výmenu tovar
    1. Napíšte nám na info@damske-svetre.sk žiadosť o výmenu tovaru (aká objednávka, aký tovar)
  2. Vytvorte objednávku s tovarom, o ktorý máte záujem
    1. Do poznámky uveďte, že ide o výmenu tovar spolu s číslom pôvodnej objednávky
    2. K novému tovaru obdržíte novú faktúru, ktorá bude započítaná s dobropisom k vrátenému tovaru. 
    3. V prípade vzniku nedoplatku (hodnota nové tovaru je vyššia ako vráteného tovaru) bude uhradený dobierkou pri doručovaní výmeny. 
    4. Preplatok (hodnota nové tovaru je nižšia ako vráteného tovaru)   bude vrátený na Váš bankový účet. V tom prípade vyplňte aj IBAN.
  3. Pôvodne objednaný tovar dôkladne zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil
    1. Vypíšte formulár pribalený v zásielke s označením „Žiadam o výmenu tovaru“

 

Tovar Vám čo v najkratšom čase zašleme formou výmenného balíka. Kuriér DPD vám doručí balík s novým tovarom a prevezme od Vás balík (dobre zabalený) s pôvodným tovarom. Štítok k preprave späť bude pripravený a označený v novej zásielke. Postačí ho nalepiť na pôvodný balík, ktorý vraciate a odovzdáte kuriérovi DPD

 

Podmienky:

  1. Výmena tovaru je možná iba 1x na jednu objednávku
  2. Využiť ju je možné iba 5 dni od doručenia kuriérom DPD
  3. Pri výmene na uplatňujú cenové podmienky z času pôvodnej objednávky
    1. Tzn. Ak sa zmení cena tovaru, cenový rozdiel nebude účtovaný ako nedoplatok a ani vrátený ako preplatok
    2. Ak chcete kúpiť tovar v aktuálnej cene, musíte pôvodný tovar vrátiť (na vlastné náklady) so žiadosťou o vrátenie peňazí a vytvoriť novú objednávku
  4. Výmena tovaru je možná iba v rámci Slovenskej republiky

 

 

VRÁTENIE TOVARU

 

Tovar, ktorý ste si u nás objednali Vám nesadol a chcete ho vrátiť? Nie je problém! Tovar objednaný online na www.damske-svetre.sk môžete, v zmysle § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru  alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov, tovar vrátiť a žiadať vrátenie peňazí do 14 dní odo dňa doručenia. 

 

Ako postupovať pri vrátení tovaru:

 

  1. Vyplňte tlačivo „FORMULÁR NA VÝMENU/VRÁTENIE TOVARU“ priloženú v zásielke
    1. Skontrolujte si správnosť IBANu (obsahuje 2x písmeno a 22 číslic), na ktorý Vám vrátime finančné prostriedky
  2. Tovar vráťte s pôvodnými visačkami
    1. Tovar by nemal byť zničený či opotrebovaný viac ako je bežné oboznámenie sa s tovarom
  3. Tovar dôkladne zabaľte, aby sa predišlo jeho poškodeniu pri preprave
    1. Odošlite ho na adresu:

DUOFin, s.r.o.

Rybničná 40

(Administratívna budova AB Rybničná, s.r.o.)

83106 Bratislava

 

Podmienky a odporúčania:

  1. Tovar nezasielať na dobierku! Zásielka s dobierkou nebude prevzatá!
  2. Tovar zasielajte doporučene a potvrdenie o odoslaní si uchovajte
  3. Za nedodanie zásielky nezodpovedáme (zodpovedný je prepravca)
  4. Odporúčame Vám, zaslať e-mail s informáciou o vrátení tovaru a podacím číslom balíka

 

Formulár na výmenu/ vrátenie tovaru stiahnete tu:  

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie