Výhody vs. nevýhody nakupovania cez internet

Nakupovanie cez internet má nesporne svoje kladné aj záporné stránky. Ako hlavnú výhodu nákupu v našom eshope vidíme v pohodlnosti. Nákup tovaru môžeš realizovať priamo doma z obývačky alebo prostredníctvom mobilného telefónu hoci aj v prostriedkoch MHD.

Klient nie je obmedzovaný otváracími hodinami v predajni.  U nás sa ti nestane, že ti zatvoríme pred nosom.  My máme otvorené 24 hodín 7 dní v týždni. Toto ocenia najmä tí, ktorí nebývajú vo veľkom meste alebo mamičky na materskej dovolenke.  Ušetríme ti čas a náklady na cestovanie do obchodov. Nemusíš už viac tráviť čas chodením z jedného obchodu do druhého. Nehovoriac o prípadnom sklamaní, že nenájdeš vhodný model alebo veľkosť. Sama dobre viem, čo znamená nakupovanie v obchodnom centre s dvomi malými deťmi :).

Čas ti určite šetrí aj to, že ponuky jednotlivých obchodov si vieš ľahko porovnať .

Za jedinú nevýhodu je možné považovať fakt, že kupovaný tovar vidíš iba na obrazovke svojho monitoru. Hoci sa snažíme pri produktoch uvádzať podrobné informácie a viacero obrázkov, musím priznať, že tovar si nemôžeš obzrieť, chytiť do ruky alebo vyskúšať pred jeho zaplatením

Druhou často spomínanou nevýhodou je to, že klient musí počítať s platením poštovného a balného. Túto nevýhodu sme sa snažili eliminovať tým, že pri nákupe nad 50 Eur neúčtujeme dopravu v prípade platby prevodom na bankový účet alebo platobnou kartou. V prípade platby na dobierku účtujeme poplatok vo výške 1,2 EUR.

Viacerí obchodníci uvádzajú dodaciu lehotu podľa druhu tovaru od 7 do 14 dní, výnimočne o niečo dlhšie.  Toto sa ti u nás stať nemôže, pretože pre zákazníka sú viditeľné iba tie produkty, ktoré sú aj reálne skladom a sme schopní ich do 2 dní doručiť. Produkt, ktorého skladové množstvo klesne na nulu sa automaticky prestane zobrazovať.

Kuriérska spoločnosť ti tovar doručí na tebou zvolenú adresu.

A čo v prípade, ak ti doručený tovar nesedí alebo si ho z iného dôvodu nechceš ponechať? Môžeš využiť svoju zákonnú možnosť a tovar vrátiť do 14 dní od doručenia. Viac informácií nájdeš v reklamačnom poriadku.

Záverečná rada znie: Vždy si na stránke eshopu skontroluj, či sú uvedené úplné firemné údaje prevádzkovateľa eshopu, čím sa vyhneš podvodníkom. Prostredníctvom rôznych registrov (www.orsr.sk, www.zrsr.sk ) si vieš ľahko skontrolovať existenciu prevádzkovateľa. Veľa o kvalite eshopu prezradia aj recenzie od zákazníkov. Overené cenové porovnávače (www.heureka.sk,www.glami.sk, www.najnakup.sk, atď.) už vedia odhaliť prípady, ak si spoločnosť písala pozitívne recenzie sama. Veľký pozor si je treba dávať v prípade nákupov cez sociálne siete, kde je veľké množstvo podvodných predajcov, pri ktorých poznáš iba ich „nickname“.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie